Service

1
Vi väljer alltid högkvalitativ utrustning som ger våra kunder ett maximalt resultat, en lång livslängd med full trygghet.
2
Vi arbetar aktivt med miljövänliga metoder, använder rätt köldmedium och lägger stort fokus på återvinning. Allt för att göra en minimal påverkan på miljön.
3
Vi väljer alltid rätt leverantörer till de bästa priserna och undviker all onödig utrustning. Reservdelar ska i största mån finnas lättillgängliga i vilken servicebil som helst.
4
30 års erfarenhet gör att vi kan köra våra kylsystem med minsta möjliga driftskostnad. Detta grundlägger vi genom våra egen konstruerade manöverskåp som ger maximal kommunikation mellan utrustningarna.
Våra kunder får en långsiktig trygghet med ansvar och betjäning även efter försäljning och garanti. Snabb service med jourtelefon 7 dagar i veckan.
Våra åtaganden inom branschen kännetecknas av en mycket hög kvalitet. Full dokumentation på alla utförda och planerade jobb enligt vår kvalitetsmanual.
Avtal kan tecknas oavsett produkter och oberoende av tidigare installatörer, med en garanterad service inom 24 timmar. Våra förebyggande kontroller minskar framtida problem med ca 60-70%.
Ordinarie tid
Måndag‐fredag 07:00 ‐ 18.00
645:-/h
OB tider 1
18:00 ‐ 22:00
945:-/h
OB tider 2
22:00 – 07:00, lördag, söndag samt helgdagar
1 045:-/h
Jouravgift
0:-
Utryckningskostnad
0:-
Restid
0:-
Milersättning
125:-/mil
Zonersättning 1
(inom Malmö)
400:-
Zonersättning 2
(omkring Malmö)
500:-
Bilersättning
0:-
Faktureringsavgift
45:-
Material
Enligt Ahlsells prislista
Prislistan förnyas årligen i samband med företags lönerevision.
Om ett fel uppstått på er storköksutrustning fyller ni i felanmälan här så kontaktar vi er inom kort. Försök vara tydlig i din beskrivning. Vi gör vårt bästa för att återkomma till dig inom 48 timmar.
Om problemet är akut bör ni kontakta vår serviceavdelning direkt, antingen på tel 040-210901 eller via mejl: info@bureca.se